ЯК ЗАРОБИТИ КОШТИ НА ПРОДАЖУ БІОДОБАВОК ПІД ВЛАСНОЮ ТОРГОВОЮ МАРКОЮ?

Якщо ви фахівець у сфері здорового способу життя та правильного харчування, практикуючий лікар, то, напевно, замислювалися над розробкою якісних та ефективних біологічно активних добавок. Для цього сьогодні можна спробувати створити дієтичні добавки під власним товарним знаком. З одного боку – це дозволяє використовувати мінімальні витрати, з іншого боку – можна почати з мінімальної партії, щоб поступово сформувати коло постійних клієнтів, та вийти вашому бізнесу на пасивний та активний потік доходів.

Можна почати з одного-двох продуктів, потім розширювати їх за рахунок впровадження індивідуальних композицій. Що стосується реалізації біодобавок, то сьогодні існує безліч можливостей, як за допомогою інтернет-магазинів, так і через торгові точки або безпосередньо своїм клієнтам.

ЩО ТАКЕ БАДИ ПІД ТОРГОВОЮ МАРКОЮ?

Бізнес під власною торговою маркою має на увазі розміщення вашого власного бренду на якісних бадах постачальника з усією дозвільною документацією для реалізації.

При цьому ризик відповідальності за вами залишається мінімальним, як і витрати на розвиток маркетингової стратегії. Адже якщо ви лікар, натуропат, мануальний терапевт, зареєстрований дієтолог, нутріціолог або тренер здорового способу життя - у вас вже є клієнти, яким безпосередньо можете рекомендувати дієтичні добавки згідно з протоколом терапії.

Ваші клієнти вже вам довіряють, тому що ви їм рекомендуєте ексклюзивний товар з якісним складом, і вони готові його купувати постійно, що в результаті впливає на збільшення прибутку.

6 ЕФЕКТИВНИХ ВАРІАНТІВ ДЛЯ ЗРОСТАННЯ ПРОДАЖУ БІОДОБАВОК ПІД ПРИВАТНОЮ ТОРГОВОЮ МАРКОЮ

Щоб бізнес у сфері дієтичних добавок під власною торговою маркою процвітав і приносив дохід, необхідно дотримуватися наступних кроків:

МІНІМАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ

Виробництво добавок під торговою маркою має на увазі випуск продукції в мінімальних обсягах – 24, 36 або 48 упаковок, наприклад. Це дозволяє їх швидше реалізувати серед своїх постійних клієнтів безпосередньо або за допомогою вже працюючого інтернет-магазину або якщо ви зареєстровані на якомусь іншому інтернет-майданчику.

Можна почати з 2-3 добавок, тих продуктів, яких найбільше потребують ваші клієнти і вони точно продаватимуться. Наприклад, добавок для підтримки травної системи, нормалізації гормонального фону або вирішення конкретних завдань.

500$ ДЛЯ ЗАПУСКУ ВИРОБНИЦТВА

Витрати на запуск виробництва спочатку можуть бути трохи більшими за 500$, оскільки товар вже готовий: проведені великі дослідження, є дозвільна документація, етикетка, матеріали для маркетингового просування, налагоджена система транспортування тощо. Тому власники торгових марок вже найближчим часом можуть побачити, що інвестиції окупаються у перші 1-2 місяці, а далі – і перший прибуток.

ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПОТРЕБ КЛІЄНТІВ

Ваш власний бренд – це бади, які ви підібрали спеціально під протоколи, які радите своїм клієнтам, пацієнтам. Тільки так вони будуть вам довіряти, адже добавка якісна і представлена ​​саме вашим приватним брендом.

МАРКЕТИНГОВИЙ СУПРОВІД

Для просування власного бренду краще вибирати постачальника, який буде готовий запропонувати маркетингову підтримку. Наприклад, може порадити продукт, що продається, власне його виробництво або дизайн етикетки, рекламу, і все це може бути включено у вартість послуг із запуску персонального бренду, що ще більше полегшить процес.

ВЛАСНИЙ БРЕНД = ОСОБИСТІСТЬ, ЩО ВМІЄ ПЕРЕКОНУВАТИ

Для просування власного бренду важливо вміти самому ефективно просувати себе. До особи, яка вміє переконувати, формується більше довіри, а отже, просувати бренд стане дещо легше. Ваші клієнти будуть почуватися впевненішими, тому що ви зможете їм запропонувати індивідуальні продукти для їх оздоровлення. Це ще один крок, який допомагає конвертувати у прибуток.

ЗАБЕЗПЕЧЕНИЙ ПАСИВНИЙ ДОХІД У МАЙБУТНЬОМУ

Завдяки постійним клієнтам, їхнім родичам, яким вони рекомендують ваші добавки, вдається багато років отримувати пасивний дохід.

СТВОРЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ РЕЦЕПТУР

Створення індивідуальних рецептур може стати ще одним кроком для заробітку поруч із персональною торговою маркою. Якщо для торгової марки знадобиться мінімум часу – від місяця-двох, то для розробки індивідуальних рецептур – від 1 до 5 років.

Перевага індивідуальних рецептур в тому, що ви зможете повністю контролювати склад компонентів, проводити дослідницьку роботу, самостійно контролювати виробничий процес і як результат - будете володіти ексклюзивними правами на готову біодобавку.

Для цього рекомендуємо вибрати компанію з багаторічним досвідом, щоб розробка індивідуальних рецептур не перетворилася на катастрофу для вас та клієнтів. Важливо, щоб компанія відповідала вимогам харчової промисловості, використовувала лише високоякісні інгредієнти та контролювалася спеціалізованими органами, відповідала системам якості.

КАНАЛИ ПРОДАЖУ: ОНЛАЙН, ОФЛАЙН АБО НАПРЯМУ КЛІЄНТАМ

Щоб добавки під власною торговою маркою були прибутковими, необхідно вивчити всі особливості продажу через інтернет-магазини, в офлайн-магазинах або у власному магазині під вашим брендом. Кожен варіант здатний принести прибуток.

Найпростішим варіантом може бути продаж безпосередньо клієнтам або пацієнтам, тому що ви точно вивчили їхні потреби та знаєте, що вам вони довіряють. Також ви на 100% впевнені у продукції, високоякісних інгредієнтах, які принесуть бізнесу прибуток.

Що стосується продажу добавок у роздріб, то клієнтам потрібно радити, тому що вони найчастіше вибирають у таких точках тільки те, що популярне, а не добавки, які радять лікарі чи нутріціологи. Тому продавати в роздріб ви повинні добавки, що відповідають на трендові запити, але при цьому мають унікальний склад.

Онлайн-торгівля розширює поле продажу та зі своїм продуктом ви можете виходити вже на міжнародний рівень. Звичайно, запити клієнтів можуть змінюватися в залежності від сезону, трендів, але, наприклад, бади для імунітету, пробіотики необхідні завжди організму і завжди будуть продаватися. Тут важливо добре вивчити сезонність, потреби регіонів, віку, щоб продавати та отримувати високий прибуток.

ЯК РЕЗУЛЬТАТ…

Побудувати успішний бізнес цілком реально, запустивши біодобавки під приватною торговою маркою. Для цього можна почати лише з 2-3 продуктів, мінімальних партій, продаючи через інтернет-магазини, в роздріб або безпосередньо своїм клієнтам. Поступово вивчаючи ринок бад, ви ставатимете експертом у цій сфері, що цілком можливо позначиться на майбутньому прибутку.